4 Ağustos 2010 Çarşamba

Tatil (mi) yaptık (?)

Ankara'da ki koşuşturmaya kısacık da olsa bir ara verelim dedik, anne-kız başbaşa tatil yaptık. Daha doğrusu kız tatil yaptı...Anne çocuk havuzunda, dizlerine kadar suyun içinde ıslanmakla yetindi.(Zeynep'ten önce en sevmediğim görüntüydü çocuk havuzlarında koca koca adamlar,kadınlar:)
Günlerimiz uyku ve yemek dışında neredeyse havuzda geçti. Zeyno'nun yakın zamanda geçirdiği idrar yolu enfeksiyonu yüzünden çok tedirgindim ama çok şükür hiçbir hastalık kapmadan geldik. Otelin havuzların temizliği ve bakımı konusunda gösterdiği özen daha rahat olmamı sağladı. Denize Zeynep'i zor ikna ederek sayılı gittik. Hanımefendinin oynamak için bile olsa kuma tahammülü yok hala, deniz de çok dalgalı olunca tercihimiz mecburen havuz oldu.
Bir hafta boyunca pilav ve dondurmayla beslenmek Zeyno için artık bir tatil geleneği.Her öğünde çeşit çeşit alternatife rağmen, neredeyse sadece ekmek,pilav ve dondurma yedi.Yemek süremiz ortalama 7-8 dakika olmasına rağmen, kızımın aksine açık büfede bulunan herşeyin tadına bakmayı becererek rekor kırdım:)
Otelde bulunan mini luna-park'a her akşam gittik ve ufak çapta bir servet yatırdık. Özellikle kendi etrafında dönüp duran fincanlara defalarca, hiç sıkılmadan bindi, "anne ben çay oldum" diyerek...
Akşamları saat 9'dan sonra benim biten pilime,gözümden akan uykuya rağmen, animasyonların izleyicisi olduk. Otelin animasyonları özellikle çok iyiydi. Zeynep'te tiyatro,bale,dans...hepsine bayılır, bütün showları izledi.

Puseti yanımıza almadığımıza çok çok pişman oldum.Otel çok büyük bir arazi üzerine kurulu, Zeyno'da sürekli kucak isteyince olan benim belime oldu. Münire'yi ve annemin aldığı tüyler ürperten sarı lame çantayı ise yanımıza aldığımıza çok çok pişman oldum. Ne yapıp edip onları bavuldan çıkarmalıydım. Heryere bizimle geldiler, yorgun düşen Zeynep'le birlikte bir de onları taşımak zorunda kaldım.

Geçen sene otobüsle yolculuk yapınca sütten ağzım yanmıştı.Bu sene akıllılık edip uçak biletlerimizi önceden almıştım.Hatta önce uçak biletlerini aldım, sonra kalacak yer aramaya başladım:) Neyse ki sezon ortasında yer bulduk biletleri yakmadan...Neredeydiniz diye merak eden olursa, buradaydık.

Benim için alışılmışın dışında bir tatil oldu. Çocukla zor, bir de yalnız olunca daha da zor...Çok çok yorulduğumu itiraf edeyim. Ama kuzumun mutluluğunu, gözlerindeki pırıltıyı görmek bütün yorgunluklara değer.

14 yorum:

Burcu dedi ki...

Hele bir de sıcaklarda ne yorgunluk olmuştur hakkaten.. WOW kremlin'i de Topkapı'yı da çok severim ben, çocuksuzduk gerçi ama daha o zamanlarda ileride çocuğum olursa buraya getireceğim demiştim. Çocuklar için güzel aktiviteleri vardı. Ankara'nın kuru sıcağına hoşgeldiniz..

ZeyNes dedi ki...

Burada kuru sıcak var Burcucum gerçekten...orada deniz varrrr,havuz varrrr...daha kolay sanki sıcakla başetmek.Öpüyorum ikinizi de:)

Buket dedi ki...

Hoşgeldiniz hem yorulmuş hem dinlenmişsiniz...
Benim kızım da kucağımdan inmez hiç ne zor olduğunu iyi bilirim.Kolay gelsin...

Naile dedi ki...

Valla Neslihan tebrik ederim çocukla tek gitmek iyi cesaret nasıl yorucu olduğunu az çok tahmin edebiliyorum. Ama yine de yorgunluğa değmiştir havudaki halleri diyorum.

Sevgiler..

Eko Anne dedi ki...

Ah ne kadar yoruldugunu tahmin ediyorum ama tatil yine de guzel dimi.. Zeynep'e de cok yaramıstır.. Ozledik.. operim

Emine dedi ki...

Ohh ne güzel ana kız tatil yapmışsınız.İkinize de yaramıştır en çokta zeynebime tabii.mayosunu yerim ben onun,kara kız olmuş:)

Özden dedi ki...

Gerçekten de miniklerimizin bir gülüşü, eğlenmesi her şeye değiyor değil mi Neslihan?Yine de sen de azıcık dinlenseydin fena olmazdı dimi:)))
Sevgiler
Özden&Can

Mutluanne dedi ki...

Ooooh ne güzel hayatın tadı böyle çıkar dercesine sanki...ne güzel eğlenmişsiniz anne kız Allah ayırmasın
sevgiler

elif ada dedi ki...

Heyo nasıl bronzlaşmış, güzelleşmiş Zeynocuk. Çok çok özledim bu fıstığı. Kocaman kocaman öpüyorum güneş yanığı yanaklardan

AYÇA dedi ki...

Yinede imrendim size valla. Basbasa tatil. Bu arada otellerin cogu puset verir. Bizde hep pusetsiz gideriz hemen temin ederler.

Resimlerde çok güzel. Kuru sıcakta havuz görmek iyi geldi bana. Ah o kucak istemeleri hepimizin belleri mahvetti. Optummm...

Sermin dedi ki...

cok degil dun aksam araba surerken birden aklima geldin. dedim bir arayim su kizi. ama telfonun yok. merak ettim, sesiniz solugunuz kesildi. en son "monene" de kalmistin. hosgeldiniz efenim. saclar yaz moduna gecmis sanirim. ne guzel ana-kiz tatil yapmak. ben de bas basa oglumla tatil yapmak isterdim dogrusu

R. Berin Tuncel dedi ki...

Neslihancım çok sevindim. Yorucu dA oLSA, ruhsal bir mola olmuştur. Zeynep de çok mutlu olmuştur. Hep gülün..

Itır dedi ki...

Şapka çıkarıyorum, tek başına hiç kolay iş değil..!!
Saççlar doğumgününde uzundu değil mi? Yazlık saçları pek yakışmış, birde sana mı benziyor daha çok??

YeMeK vAkTi dedi ki...

maşallah Allah nazardan saklasın kıznız çok tatlı.Minikler ile tatil çok zor ama bir o kadar keyifli değilmi:)

Yorum Gönder