23 Ağustos 2010 Pazartesi

Geri Sayım Başladı!

Cuma günü Zeynep'in çalıştığım kurumun kreşine kabul edildiğine dair yazıyı aldım. 13 Eylül'de başlıyor/uz. Heyecanlıyım, mutluyum, itiraf edeyim biraz korkuyorum... Mideme kelebeklerin en kocamanından biri yerleşti, kanatlarını çırpıp duruyor.
Çalıştığım kurumun kreşine başlayacağı için asansörde, yemekte, odalarda kim kreşle ilgili birşey anlatsa kulağım orada...Özel kreşlere göre pekçok artıları olsa da endişelendiğim konular var. Önyargılar oluşturmamaya, kendimi şartlandırmamaya çalışıyorum. Bu arada yavaş yavaş kızımı hazırlıyorum. Beni en rahatlatan işyerime 5 dakika evimize ise sadece 2 dakikalık bir mesafede olması...Geri sayıma başladık!
Bu arada Zeynep'in yüzü tamamen iyileşti. Beklediğimden çok daha çabuk hemde:) İz kalmadı, geçti, bitti. Ama blogumuzu her açtığımda yaralı halini görmek canımı acıtıyordu. Ben de komik bir resmini buldum. Teyzesinin postişleriyle Zeyno :)

16 yorum:

Eko Anne dedi ki...

Bence çok yakışmış. Zeynep kesinlikle saçlarını uzatmalı. Çok güzel bir genç kız olacağını görebiliyorum.. Bir de kreş maceranız hayırlı olsun. güzel haberleri bekliyoruz.

AYÇA dedi ki...

Hayırlı olsun neslihancim. Bir bir okullu olmaya basladilar. Ne zaman büyüdüler :) merak etme çok kısa sürede endişe yerini huzura bırakıyor. Sevgiler :)))

Limonlu Turta dedi ki...

Nesciğim,
Gözünaydın, hayırlı olsun. Fotoyu değiştirmekle iyi yapmışsın. Benim de içim fena oluyordu valla. Esra'ya katılıyorum, Mavişim çok güzel bir genç kız olacak. Bahtı da kendi gibi güzel olur umarım. Öperim,
ç.

meldi dedi ki...

İlk fotorafı görünce şaşırdım birden Çok güzel olmuş zeyno. Yarka izinin çabuk geçmesine sevindim. Kreş işe eve yakın olduğu için çok şanslısın inşallah zeynep çabucak alışır...

KEO dedi ki...

bizim de anaokulu maceramız 13 Elül'de başlayacak ne tesadüf:)aynen biz de psikolojik olarak hazırlık aşamasındayız...

bahriye-krm dedi ki...

tekrar geçmiş olsun zeynep'e...kreş olayı hayırlı olsun...inşallah güzel haberlerinizi okuruz burdan...uzun saşlı hali çok tatlı olmuş...çok yakışmış...uzatmalı saçları :))

ZeyNes dedi ki...

Esracım artık uzatmaya karar verdik:)
Bahriye çok teşekkürler...

ZeyNes dedi ki...

Keo, Ceren'de başlıyor demek.Umarım alışma süreci kolay olur hepimiz için.Sevgiler...

ZeyNes dedi ki...

Ayçacım Demir'in kreşe başlamasıyla ilgili yazdıklarını okuyacağım şimdi...Neden listede güncellenmiyor sizin blog?

AYÇA dedi ki...

Şifreli oldugum için guncellenmiyor. Halbuki sık sık yazıyorum. Tesadüf girersen görebiliyorsun :(

ZeyNes dedi ki...

Çiğdemcim bütün kuzularımızın önce bahtları güzel olsun inşallah.Bu haftasonu ne yapıyoruz;)

ZeyNes dedi ki...

Melek, inşallah çabuk alışır.Biraz endişeliyim.Saçları o kadar uzatabilir miyiz ki;)

gezicini dedi ki...

hem hayırlı olsun hem de çook geçmiş olsun. prensese maşallah annesi!
sevgiler
gorki

KEO dedi ki...

mail adresini ozgurekimk@gmail.com a gönderir misin?sana göndereceğim birşey vardı ya;)

MELİSANIN HATIRALARI dedi ki...

Neslihancım ne büyük heyecandır tahmin edebiliyorum.13 eylülde Zeynep'e bol oyunlu eğlenceli bir kreş hayatı diliyorum.bize de yaz nasıl geçti neler yaptı?:)bu arada Zeynep'in yüzünün hemen iyileşmesine sevindim.tekrar geçmiş olsun.insan o an nasıl olur bilirim.

Özden dedi ki...

Ahhhh Neslihan ne kadar şanslısınız anne-kız...Eminim Zeynep çok hızla alışcaktır. Darısı kasım gibi başlyacak olan oğlumun ve benim başıma...Öpüyorum ikinizi de...
Özden&Can

Yorum Gönder