5 Ağustos 2009 Çarşamba

Pazar günümüz böyle geçti...

Pazar sabahı evde yapılacak işleri bitirip kızıyla dışarılara çıkmak için koşturup duran anne Nes, birara sesi soluğu çıkmayan ve kendisini sevindiren yavrusu Zey'i, yeni temizlediği mutfakta resimlerde gördüğünüz şekilde bulunca ne yapar?
-Aferin güzel kızım, ince motor becerilerini geliştirecek ne güzel aktivite yaratmışsın kendine.... diyerek en sevimli yüz ifadesiyle mutfağı tekrar temizler :) Çünkü yavru Zey, uzun zamandır ilk defa bu kadar konsantre olmuş bir halde yere döktüğü pasta süslerini tek tek,minik parmaklarıyla kavanoza doldurmaktadır. (Not: Bu aktivite hiçbir şekilde tavsiye edilmezzzzz...en azından pasta süsleriyle yapılması tavsiye edilmez :)
Mutfağımızın süslerini bir güzel temizledikten, kuzumun yemeği ve uykusundan sonra akşamüzeri Bahçelievler 7. caddenin sonunda, Milli Kütüphanenin karşısında bulunan Adnan Ötüken Parkına gittik. Çocukluğu ve ilk gençlik yılları Bahçelievler semtinde geçmiş biri olarak bu parkın çocukluk anılarımda yeri büyüktür. Kendi çocukluğumda oynadığım,gezdiğim yerlere şimdi kendi çocuğumla gitmek çok başka bir keyif veriyor. Gerçi daha çok içiçe geçmiş, yüksek, uzun ve çok çeşitli kaydıraklar Zeynep'e hitap etmedi. Daha doğrusu bana hitap etmedi:) birara kendi başına, bana by by yapıp en yüksek kaydırağın merdivenlerine tırmanmaya başlayınca O'nu indirme çabam seyredenleri eğlendirmiştir herhalde...Kuzum parktaki zamanını daha çok taş toplayarak,sonra onları dizerek, çiçekleri severek geçirdi.
Bahçelievler 7.caddeye gidip yine çocukluğumun dondurmacısı SİM'den dondurma yemeden dönmek olur mu? Tabii ki olmaz, ben dondurmamı hızlıca yerken Zeynep kızım külah üstü az dondurmayla oyalandı. Sim'in külahları dondurmasından daha lezzetli bence...ve resimde gördüğünüz komik ötesi tacı küçük hanım kendi seçti...Ben daha sade birşey almak için girmiştim, bunu gördü ve bırakmadı. Yolda bakan dönüp bir daha baktı:)
Bu kız kokoş birşey mi olacak yoksa ???
Yaz ayları bizim ailede doğumgünü patlamalarının yaşandığı aylardır. Bu doğumgünü kutlamaları en çok Zeynoşun hoşuna gidiyor. Pazar günü de canım annemin 52. yaşını kutladık. Allah büyüklerimizi uzun yıllar,sağlıkla başımızdan eksik etmesin inşallah...


9 yorum:

durununannesi dedi ki...

Bu miniklerin seslerinin kesilmesi hiç hayra alamet olmuyor:)
Ayyy,o taca bayıldım ben,hem taca hemde takana...Zevk sahibi,valla bende görsem alırdım,haklıymış:)
Annenize de sağlıklı,huzurlu ve mutlu uzun bir ömür diliyorum...

Naile dedi ki...

Neslihan o taçta şimdi sevilmeyecek gibi değil ki nasıl güzel durmuş zeynep kızımızda. Maşallah demeden geçmeyelim :)

sevgiler..

Filiz Morkoç dedi ki...

Ay annesi bu kız gerçekten kokoş olcak galiba:-))) allah sabırlar versin anneciğe...

Aslıhan Çağlak dedi ki...

zeynebin minik ellerini ve ayaklarını daldırdığı kubbeli, muhteşem doğumgünü pastasını ben yaptıııımmm :))

sule_bilge dedi ki...

zevk süper zeynoşun.kendini farkettirecek şeyler seçeceğe benzer hep :D işiniz var ...

ZeyNes dedi ki...

Bige haklısın...Her derin sessizliğin altından bir muzurluk çıkıyor.Kendilerine zarar verecek birşey yapmasınlarda,canları sağolsun.Tacımızı takmak istersen ödünç verebiliriz:)
Naile çok teşekkür ederiz,bizden de sevgiler...
Filiz bu kokoşlukta iki teyzenin de etkisi var bence,zamanla geçer diye umut ediyorum:)
Aslıcancan...aferin sana çekirge :)
Bilgebebeğin annesi,adını bilmediğimi farkettim şimdi:)Şimdiden kendi tercihlerinde ısrar ediyorlar değil mi,beni mutlu ediyor aslında bu durum:)

yeşim dedi ki...

çocukluğumun parkı, çocukluğumun ve gençliğimin 1 numaralı dondurmacısı:)) Eski günlere gönderdin beni..Taca ve tacı takan kainat güzeline bayıldım, hatta bir ara yiyeym ben kendisini. Bu arada siteyi takibe aldık Mertimle, söyliyim:)))

ZeyNes dedi ki...

Yeşim demek sende Bahçeli çocuklarındansın...Belpa ilk açıldığında sende kaymaya gitmişsindir kesin:)Yakışıklı Mert'i öpüyoruz...

füsfüs dedi ki...

ankara ankara güzel ankara seni görmek ister her bahtı kara
ankarayı özledim
bu arada kızın ne güzel kendi kendine montessori yapmış, sevin annesi
öperim onu ben

Yorum Gönder