19 Ağustos 2009 Çarşamba

anne = m.e.m.e

İş dönüşü servisten en büyük aşkına kavuşacak olmanın heyecanıyla inen anne Nes, anneannesiyle kendisini karşılamaya çıkan yavrusu Zey'e doğru koşar adımlarla gider. Belli ki yavru Zey'de heyecanla beklemekte, sevinçle ellerini çırpmaktadır. Anne Nes uzaktan -anne, anne olarak anladığı sözcüklerin aslında -m.e.m.e, m.e.m.e olduğunu yavrusuna yaklaşınca farkeder. Zey annesinin gelişine değil, yukarıda adı geçenlerin gelişine sevinmektedir. Yavru Zey kavuşma anını abartınca anne-kız soluğu evlerinde alırlar ve fotoğrafta görülen pozisyonda en güzel dakikalarını geçirirler :)



18 yorum:

sule_bilge dedi ki...

yavrum ya :)

Özden dedi ki...

kim bilir nasıl da özlemiştir anneciğinin kokusunu...

MELİSANIN HATIRALARI dedi ki...

:))ozluyor ozlem gıderıyor..senın kokunla...

füsfüs dedi ki...

ay fena oldum beee
ben ayırdım defneyi memeden dün itibariyle
nescim seni de mimledim canım, bloguma bir bakıver

Limonlu Turta dedi ki...

Ohhh, afiyet olsun, yarasın, büyütsün mavişimi.
Nesciğim sana da kolay gelsin tabii:)
Öperim,
ç.

Burcu dedi ki...

bu bebekler için annenin eş anlamlısı meme sanırım.. ikisinin arasındaki ayrımı öğretmek ise en zoru..

Naile dedi ki...

m.e.m.e olmak "abla" olmaktan daha iyi ama sanırım ya :))

Pembelinin Mutfağı dedi ki...

Merhaba,

Blogumu ziyaretin yorumun için çok teşekkür ediyorum.

Grüşmek dileğiyle.

yeşim dedi ki...

Canım benim, afiyet bal olsun:)) Benim sıpa da gün boyu özlüyor herhalde, beni safi süt kaynağı olarak görüyor..

Ayça dedi ki...

Ay kıyamam ya. Dünyanın en güzel şeyi. Allah ayırmasın.

SInem Sağdıç Arpak dedi ki...

Çok özledim ben de emzirdiğim günleri..

R. Berin Tuncel dedi ki...

"götüüüüür yarasın" derler buna:)

Güneş Akay dedi ki...

Ne güzel begüş 6 ay'dan sonra istemedi :( Hep özeniyorum emziren annelere:) Resmide çok güzel olmuş bannerınızda..

sule_bilge dedi ki...

oyyyy yerim ben onu ya maşallah.blog başlığındaki fotoya bayıldım.
neslihancım bizim adrese bi bakıverirsen sana küçük bi ödül var :)öptüm

Güneş Akay dedi ki...

Ben yorum yazmışmıydım canım ya hatırlayamadım ama emen çocuk görünce çok imreniyorum, Rabbim ayırmasın.

yeşim dedi ki...

Neslihancım ödül ve mim için bloguma uğrar mısın?

Filiz Morkoç dedi ki...

tamamen benzer olaylar her akşam bizde de var...maşallah yine de.. bu kış grip salgını artacakmış annesi, emzirmeyi bırakmamak lazım bahara kadar..

meldi dedi ki...

13 aydan sonra bıraktı benim sıpam :( keşke hala emseydide bana anne yerine meme deseydi :(

Yorum Gönder