8 Şubat 2011 Salı

Zeynep 3, Nesli 33:)

Pamuk kızım, gül yanaklım, mis kokulum... Ne çabuk geçti 3 sene... Narkozdan çıkıp gözlerimi ilk açtığımda gördüğüm o minicik bebek nasıl büyüdü, beni nasıl büyüttü...
İçimden neler geçiyor, neler hayal ediyorum seninle ilgili. Ama ilki ve en önemlisi güzel yüzün hep gülsün yavrum. Sağlıklı ol da herşey arkasından gelir. Şimdi ki gibi mutluluğun ufacık şeylerde olsun. Karşına hep iyi insanlar çıksın.
İyi ki doğdun, iyi ki doğurdum, iyi ki annen oldum :)

13 yorum:

Eko Anne dedi ki...

zeynepcimin doğum günü kutlu olsun.. senin dileklerine katılmamak mumkun mu. cok opuyorum tatlı yanaklarından.

gezicini dedi ki...

nice sağlıklı mutlu yıllara...
sevgiler
gorki

AYÇA dedi ki...

Mutlu yaslar olsun neslihancim. Güzel kızının yeni yasını kutlarım.

elif ada dedi ki...

Nice nice sağlıklı yıllara güzellikler. İyi ki doğurmuşsun Neslihan yoksa nasıl tanışırdık? Sen, bize Zeynep'in armağanısın. Öpüyorum güzel prensesimi. En kısa zamanda görüşmek üzere

Unknown dedi ki...

Doğum gününüz kutlu olsun , nice nice yıllara

sule_bilge dedi ki...

nice yıllara canlar.kuzu prenses olmuş tam.öpüyorum ikinizi de,dualarına amin diyorum

Naile dedi ki...

nice güzel yılları hepbirlikte sağlıkla geçirirsiniz umarım Neslihan.

sevgiler..

Ayça dedi ki...

Nice yaşlara Zeynep. Sağlıklı mutlu yaşların olsun. Neslihan kutluyorum yeni yaşınızı.

MELİSANIN HATIRALARI dedi ki...

Şimdi Facebooktan da kutladım ki ne güzel 33/3 yanak yanaga resminiz ile güzel anne kızsınız.Dogum günleriniz kutlu olsun..Mutlu yaşlar.

Adsız dedi ki...

iyiki kendi kararlarını kendin verıyorsun cimcice zeyneppp =)
yazan: ddubbaaa!

Burcu dedi ki...

İyi ki anne oldun, iyi ki bu kadar tatlı bir kız doğurdun... iyi ki sizi tanıdım.. Nice yıllara Zeynepcim..

Sen Gelince dedi ki...

Neslihan'cım kutlarım. Zeynep'e mutlu ve güzel bir yaş diliyorum... Daha nice nicelerine:)

Fleur Citrus Sinensis dedi ki...

Blogumuza Bekleriz;

El Yapımı Ahşap Oyuncak

http://oyuncakmu.blogspot.com/

Bedia & Emre

Yorum Gönder