5 Kasım 2010 Cuma

3'e 3 kala...

Bir aydan fazla olmuş yine...Tembellik çökmüş üzerime.Aslında sık sık yazmalı,notlar almalı,unutmamalı.Zeynep 3 yaşında dememize 3 ay kaldı.Çocuk sahibi olunca daha bir hızla geçiyor günler...3 günlük,3 haftalık,3 aylık derken 3. yaşgününü nasıl kutlasak diye düşünüyorum.
Kreşe başlayalı 2 ay olacak neredeyse.Bu süre içinden biraz iş biraz tatil, 1 haftalık Antalya kaçamağımız oldu.Dönüşte çok zor oldu alışması.Hatta ilk günlerden daha da zor...
Her sabah değişmeyen cümleleri:
-Üstünü giy hayır anneeeeee (beni giyinmiş,hazırlanmış görünce)
-Bugün tatilllllllllll (yataktan kalkmamak için nazlanırken)
-Anneannem gelsin, bana baksın
-Aaaaaaa, kreş papalı (en yakın mesafede oturmamıza rağmen,en geç biz gidince kimse olmuyor girişte)
-Akşam gel anne, toşa toşa gelllllll (vedalaşırken,en az 10 defa)
Bu en son cümle beni mahvediyor. Akşam gelmeyeceğimden korkuyor,defalarca soruyor,emin olmak istiyor.Normal bir korku mu?Uzun zamandır babasını görmediği için, benim de gidip dönmeyeceğimi mi düşünüyor?Bazı sorulara cevap bulamadığımda,zorlandığımda mutlaka bir uzmana danışıyorum.Bunu da acilen danışmalı..
Sınıflarında gözlem yapabilmek için bir cam var.Sık sık izliyorum oradan.Ne kadar mızmızlanarak,ağlayarak girse de 5 dakika bile sürmüyor.Arkadaşlarıyla çok eğleniyor,faaliyetlere keyifle katılıyor.Dil gelişimi çok hızlandı.Çok uzun sürmese de kendi kendine oyun oynuyor.Oyunlarında çoğunlukla kreş hayatını canlandırıyor, ben de izliyorum çaktırmadan, bana ayna tutuyor bu oyunu...
2 ay öncesine kadar ben varsam emerek, yoksam da anneannesi tarafından ayakta sallanarak uyuyordu ve en çok endişelendiğim konulardan biri kreşte nasıl uyuyacağıydı.Artık evde de yatıp uyuyor, sallanmak istemiyor:)Tek şart ben yanında yatacağım, sarılacağız birbirimize sıkı sıkı.
Galiba emzirme hikayemizin sonuna yaklaştık.Sütüm yok denecek kadar azaldı.Süt arttırıcı birşeyler denesem mi? (şakaydı:)
Kendi kendine iç çamaşırları,çorapları dahil üstünü giyinebiliyor...biraz uzun sürüyor tabii,ama o kadar keyifle yapıyor ve başarınca öyle mutlu oluyor ki,o süreyi beklemeye değiyor.
Ve son olarak......Kurduğu cümlenin sonuna -hayır ekleyerek o cümleyi olumsuz yapmış oluyor.
-Sütümü iç HAYIRRR (sütümü içmeyeceğim)
-kreşe git HAYIRRRR (kreşe gitmeyeceğim)
-sen git HAYIRRR (sen gitme)

5 yorum:

bahriye-krm dedi ki...

sonu hayırla biten cümleler çok tatlıymış :))
kreşin kocaman artıları bu olsa gerek...

Burcu dedi ki...

Neslihan ben de Ardayı sallayarak uyuturdum kreşe başlayana kadar, kreşe yarım gün gitmesine, orada uyumamasına rağmen, kreş sonrasında o da sallanmak istemiyor artık ama aynen sizdeki gibi yanında uzanmamı istiyor.. Büyüdüklerini bize ispat bu galiba?!?

MELİSANIN HATIRALARI dedi ki...

Herşey hayır ama Sen çok Tatlısın Zeynep evettt.Neslihan sana maşallah herşeyi hallediyorsun güzel kızınla.

elif ada dedi ki...

Neslihan,
nasıl özlemişim sizin sayfayı, yazdıklarını okumayı. Arada yaz ya, açma bu kadar arayı

meldi dedi ki...

kres papalıya bayıldım şeker dilli.Sağlıkla huzurla nice mutlu yıllara Neslihancım.

Yorum Gönder